На водія маршрутки поскаржилися Держпродспоживслужбі Рівненщини

Через неякісне обслуговування

Фото ілюстративне

Скарга від споживача на неякісне обслуговування у маршрутці надійшла фахівцю Держпродспоживслужби Рівненщини, який вів прийом у Центрі надання адмінпослуг. 

У ній йшлося про те, що водій маршрутки №37 Рівного грубо спілкувався з пасажирами, не надав квиток на проїзд.

 

Також у салоні його маршрутки була відсутня інформація про перевізника.  

 

Як розповіла заступник начальника Держпродспоживслужби Рівненщини Оксана Немкович, споживачу пояснили, що

відреагувати на скаргу могли б, якби мали інформацію про перевізника.

 

І порадили звернутися у міське управління транспорту і зв'язку. Адже воно може за номером маршрутки встановити перевізника і водія, оскільки укладає угоди на перевезення. 

Однак, як розповів Радіо Трек начальник управління транспорту Василь Сливка,

поки з такою скаргою на водія до них не зверталися. 

Тим часом з Держпродспоживслужби нагадують, що у кожну другу п'ятницю місяця з 9 до 16 години проводять прийом громадян у Рівненському ЦНАПі.  

Радіо Трек: НОВИНИ

Радіо ТРЕК у Telegram · Twitter · Facebook.
Viber: 063-734-106-4
Мирослава Опанасик

Мирослава Опанасик

Відкрити плей-лист

Загублені ключі

Загублено зв'язку ключів у чорній шкіряній ключниці. Прохання повернути за винагороду

На Князя Романа загублено чоловічий золотий ланцюжок

Сьогодні близько 9-ї години ранку на вулиці Князя Романа, 13, 6 під'їзд загублено чоловічий золотий ланцюжок з хрестиком. Прохання повернути за ВИНАГОРОДУ.

У Рівному згубився песик Арчі

Вчора зник йоркширський тер'єр сріблястого окрасу, Арчі. Собаку бачили в районі Політону, Автовокзалу Обласної лікарні.  Прохання повернути за винагороду.

Більше оголошень